Uue põlvkonna tarbijad
Jaemüügi ettevõtete jaoks on nad unistuste kliendid, luksuskaupade brändidele salajased relvad. Nende vahe millenniumilastega on see, et nad väärtustavad asjade asemel elamusi, pigem säästavad kui šoppavad kiirmoodi ja tunnevad külgetõmmet brändide suunas mis promovad mitmekülgsust, soo-neutraalsust, ja üle kõige autentset visiooni. Vanad reeglid nagu staatuse sümbolid ja massitrendid näivad neile võltsid. Reklaamikampaaniates eelistab uus põlvkond ehk Z generatsioon tuntud ja kuulsate nägude asemel näha iseennast. Nende ilustandardid erinevad eelnevate põlvkondade omast. Vastupidiselt piitspeenikestele eeskujudele otsivad nad elektilisust ning ebaharilikke mõjutajaid.
Meile meeldib rääkida uuest põlvkonnast ja sellest, milline mõju neil on tulevikule. Kui soovid saavutada tööandjana atraktiivset kuvandit noorte seas või tahad oma toodete/teeustega jõuda Z generatsioonini, siis võta meiega ühendust. YU Media platvormi külastab ühes kvartalis rohkem, kui 60 000 uue põlvkonna trendiloojat ja visionääri.