Kuidas käitud kui oled koos viie inimesega ühte tuppa lukustatud ja teie elu sõltub 60 minutist? Peate andma endast kõik, et lahendada mõistatused, mille taga peitub kood ukse avamiseks ja pääsemiseks. Kell tiksub halastamatult ja kõrvukriipivalt. Satud paanikasse ja kaotad pea või muutud imeväel Sherlock Holmes’iks? Selleks, et teada saada, kuidas ootamatutes olukordades toimid, esita sõpradele väljakutse osaleda unustamatus seikluspõnevikus kodust lahkumata. Ära muretse, sa ei pea ise jalgratast leiutama ja põnevusfilmi lavastama. Identity Games on selle eest juba hoolitsenud – kaasahaarav lauamäng “Põgenemistuba” garanteerib sulle koos sõpradega lõbusa ja närve kõditava 3-tunnise seikluse! Kuidas ma tean? Räägin enda pühapäevasest põgenemisseikluse kogemusest.

Mängukarpi avades kogunesid kõik osalejad nagu sumisev mesilaspere ümber magusa meepoti. Karp sisaldab kolme erineva raskusastmega põnevat väljakutset, – vanglast põgenemine, viirus ja pommimees, – mida tuleb kindlas järjekorras mängida. Iga seiklus koosneb kolmest osast, mis on peidetud erinevatesse ümbrikesse lahendamist ootavate peadpööritavate mõistatustega.

Enne mängima asumist soovitan tutvuda põhjalikult juhendiga, mis sisaldab määrava tähtsusega infot. lma mängureegleid teadmata on põgenemise tõenäosus väike. Hoidke reegleid mängides läheduses, kuna üsna mitmetel kordadel võib tekkida vajadus need uuesti üle vaadata, et mõista, mida mingi sümbol tähendab, kuidas vihjete kaarte (jah, õnneks sisaldab mäng ka põgenemise vihjeid – milline kergendus, kas pole?) lugeda jm.


Mängu alustades võite infoküllusest väikest pearinglust tunda, kuid see on õnneks mööduv nähtus. Kõik ümbrikud on varustatud selgete juhistega, mida ja millises järjekorras teha, ja hoiatustega, millest ei tohi üle astuda. NB! Selles mängus sohi tegemine ei aita – me proovisime ja põrusime! 4-kohalise võtme kombinatsiooni äraarvamiseks tuleb kõik sammud õigesti astuda.

Olles piisavalt ette valmistunud, asusime teele. Kui olime kronodekoodril punast start nuppu vajutanud, hakkasid kellasekundid helikiirusel liikuma. Piisas ühest silmapilgutusest mõistmaks, et meil on põgenemiseks aega vähem kui 60 minutit. Esialgsest tardumusest ja segadusest üle saanud, hakkasid kõigi käed ja mõistus kiirelt tööle – kelles avanes sudoku meister, kes pistis rinda Albert Einsteiniga, kes ootas kannatamatult, millal saab esimese vihjekaardi avada – kõigil oli küllaga tegemist.

Põgenemistoast pääsemiseks on iga meeskonnaliikme panus kriitilise tähtsusega. Nagu Aafrika vanasõnagi ütleb: “Kui tahad minna kiiresti, mine üksi, kui tahad jõuda kaugele, mine koos teistega.”

Hoiatus! Mängu ajal võib teid ootamatult tabada paanika, meeleheide, enesehaletsus, maailma kõige rumalama (või hoopis kõige targema!) inimese tunne, masendus ja mis kõik veel, nimeta ainult. Oluline on mitte lasta nendel tunnetel endast võitu saada ja vankumatu järjekindlusega edasi liikuda. Võin kinnitada, et võidutunne on magus! Isegi kui kronodekooder teeb vale koodi sisestamisel kõhedusttekitavalt madalal toonil tuut-tuut nagu oleksite Kuldvillaku mängus küsimusele valesti vastanud, ei ole te enne kaotanud kui alla annate.

Niisiis, kuidas meie pühapäevane põgenemisseiklus möödus ja mida me sellest õppisime? Vanglast õnnestus meil tänu heale meeskonnatööle, nutikusele ja kiirele tegutsemisele edukalt põgeneda (yeah, happy dance). Viirusele me aga vastu ei saanud ja see halvas nii meie mõistuse kui tegutsemistahte. Pommi kahjutuks tegemine osutus tervisekahjustuse tõttu võimatuks missiooniks ja põrusime sajaga – milline pettumus!

Või kas ikka oli? Pere ja sõpradega kvaliteetselt veedetud aeg ei ole kunagi raisatud! Veetsime koos lõbusalt aega ja kõigil oli väga põnev. Pealegi, oleme täiesti elus ja terved. Mängu käigus õppisime nii iseennast kui oma meeskonnakaaslasi ja nende tugevusi paremini tundma. Edaspidi teame, kellega tasub luureretkele minna ja kes pingutab lõpuni välja. Mõistsime, et läbimurre on alati selle ühe sammu kaugusel, mida sa kas oled või ei ole valmis tegema!

Soovitused! Põgenemistoast pääsemiseks peab kogu mängu meeskond mentaalselt hästi ettevalmistunud ja täielikult kohal olema. Edukaks põgenemisretkeks ole valmis meeskonnatööks ja aktiivseks suhtlemiseks. Varuge aega ja vältige ülemõtlemist – vastused on otse teie silmade ees. Kasutage loogikat ja ärge kodeerige lahti mõistatusi, mida pole olemas.

Oled seiklusteks valmis? Proovi ja sa ei kahetse! Tutvu mänguga: https://aasageko.eu/toode/lauamang-pogenemistuba-3-mangu/

Lugu on avaldatud YU sisuturundusplatvormi kaudu, kus noored saavad luua oma lemmikbrändidele põnevat sisu, kas tekstide, fotode või video näol. Lugu, mis pakub lugejale väärtust, samal ajal teenides ka tellija turunduslikke eesmärke.