The Body Shop – emotsionaalne, ahvatlev
Kliendiks sel korral The Body Shop. Leppisime kokku, et fotošuudil osaleb 5 noort Eesti modelli, kelle eesmärk on fotodel esitleda The Body Shop jõuluhooaja tooteid. The Body Shop andis YU meeskonnale ette märksõnad, misjärel tiim moodboardi (tujuplakati) kokku pani. Tujuplakat koosnes ideest milline võiks välja näha reklaamfotode lõpptulemus. Välja oli toodud modellide soengu- ja meigistiil, riietus, kehaasendid ning rekvisiidid.
The Body Shop vaatas kontseptsiooni üle ning kinnitas projekti.
The Body Shop sai tänu kaanestaari konkursil osalemisele, olles terve nädal YU kodulehe avalehel kokku 5473 inimese tähelepanu.
Fotošuut toimus avaras ja valgusküllases fotostuudios Stuudio 35. Eesmärgiks oli teha fotod, mida The Body Shop saab sotsiaalmeedias turunduslikel eesmärkidel jagada. Rahvusvahelisel poeketi ettevõttel ei ole puudust ilusatest piltidest, küll aga oli nende jaoks esmakordne teha fotod Eestis koos oma Eesti modellidega.
The Body Shop´i Eesti piirkonna manager Teelika Sutov jäi fotodega väga rahule. Need tulid emotsionaalsed, ahvatlevad – just sellised nagu oligi plaanitud.
YU moetoimetaja Reila Saarmäe ütleb, et õnnestunud fotošuudi määrab professionaalne meeskond. Modellid tunnistasid, et koostöö fotograafi, meikarite ning juuksuritega sujus suurepäraselt ning tunne peale pildistamist oli super, mis andis neile juurde suure pagasitäie kogemust, julgust ning enesekindlust.