MODELLIKONKURSS “Kellest saab essence cosmetics reklaaminägu?”
Konkursi idee on anda võimalus erinevate kehavormide ja suurustega tüdrukutele end modellina proovile panna. Konkursi üleskutsena jagasime sõnumit: “Ükskõik kui kurvikas, sale, blond või brünett oled. Sina oled parim kunst, mis planeet Maaga on juhtunud!“
Võistlustulle astusid 9 tüdrukut ning mitte ükski neist osalejatest ei ole seotud ühegi modelliagentuuriga ega vasta standardmodelli parameetritele, kuid see oligi üks tingimustest selle konkursi korraldamise osas. Uus põlvkond soovib näha autentset moodi ja tahab tavapäraste modellide asemel näha reklaamikampaaniates iseennast.
Modellide jumestamisega tegelesid Egle Ainumäe, Triinu Halliste ja Kärt Harolski. Soengute eest hoolitsesid Lille Lepik ja Susanna Eerik. Stilistikaga tegelesid Lisann Salujõe ja Saara Steinberg. Fotograafideks olid Aliis Sinisalu, Erika Renel ja Sander Antoniak.
Modellikonkursi viimane hääletusvoor
YU Fashion Media on loodud ühel eesmärgil… Et aidata kõigil moe- ja ilutegijatel alustada edukat karjääri. Seega – kui sa oled algaja jumestaja, juuksur, stilist, fotograaf, modell, moedisainer või moeajakirjanik ning unistad suurest tulevikust, aga ei oska kusagilt alustada, siis oled just õiges kohas.
5.12.2017 avaldame YU digiajakirja, mis sisaldab muuhulgas lugusid moemaailmas karjääri teinud Kanye Westist, butiigiäriga läbikukkunud moebrändist American apparel ning modelliagentuuri tegevjuhina töötanud Victoria Kassist. Mis on läbikukkumine? Kas kriitikutele ja moekriitikutele peab alati meele järgi olema? Kuidas lüüa moetööstuses läbi vaatamata sellele, kui industry sind ei hinda ja moeeeskirjad kõnelevad teist keelt? Need ja paljud teised põnevad teemad on sulle lugemiseks, kaasa mõtlemiseks ja arutamiseks!
MODELLIKONKURSS ON LÕPPENUD. PALJU ÕNNE LISELLA – BEATRICE!
Aitäh kõigile, kes kaasa elasid!
Fotograaf: Aliis Sinisalu
Stiil: Lisann Salujõe
Jumestus: Egle Ainumäe, Triinu Halliste, Kärt Harolski
Soeng: Susanna Eerik,
Riided: Must pop up ja River Island
Võistlus toimub avaliku rahvahääletuse põhimõttel. Modellide eesmärk on järgmisesse vooru edasipääsemiseks oma fotole maksimaalselt hääli koguda. Iga hääletusvoor koosneb kahest etapist. Esimese etapi lõpuks selguvad kaks vähim hääli saanud osalejat, kelle fotod lähevad teises etapis taashääletamisele. Edasi teise vooru pääseb modell, kelle pilt on kogunud rohkem hääli, teine osaleja langeb konkursist välja. Seejärel edasipääsenud modellide hääled nullitakse ja kõik algab otsast peale. Võistlus koosneb kaheksast voorust.
Võitja selgub 03.detsembril ja temast saab essence cosmetics reklaaminägu.
Kutsume teid oma lemmikutele kaasa elama.
Kõikide hääletajate vahel loosime iga hääletusvooru lõpus välja vahvaid auhindu!