UUE PÕLVKONNA TURUNDUSSÕNUMID
Üsna keeruline on mõelda välja haaravaid sõnumeid oma sihtgrupini jõudmiseks. Miks mitte siis lasta ettevõtte klientidel endil reklaami teha?
YU on loonud meediaplatvormi, kus noored loovad reklaamlahendusi enda lemmikbrändidele või toodetele.
Näiteks hiljuti soovis Kaubamaja reklaami vargakindlale koolikotile. Noored esitasid kokku kuus erinevat sisuturunduslahendust. Kaubamaja valis välja idee, milleks oli teha intervjuu tuntud noorega, kes räägib enda põnevast elust ja muuhulgas ka vargakindlast koolikotist. Intervjuud saad lugeda siit: https://www.yu.ee/johandra-lisett/.
Kaubamaja sai endale ka palju ilusaid fotosid, mida näed SIIT.
Intervjuu jõudis ligi tuhande inimeseni.
Üks noor kommenteeris lugu nõnda: “Mulle täiega meeldis see artikkel. Muidu tundus see vargakindel kott suht igav minu jaoks, aga siit artiklist vaatasin, et ikka nii ilus mõnus heleroosa ja nii sobis kuidagi täpselt selle looga .”
Kuidas asi töötab?
Väga lihtsalt!
1. Kirjelda toodet või teenust, millele reklaami vajad.
2. Noored esitavad 2 – 5 tööpäeva jooksul ideed.
3. Vali üks või mitu sisuturunduslahendust.
4. YU produktsioon aitab vajadusel teostamisega kaasa.
5. Postitame YU veebis + jagame sotsiaalmeedias ning uudiskirjas, kus on meil ligi 10 tuhat inimest ning kirjade avamise protsent ca 30%.