GlamLac on võrdlemisi lühikese tegutsemisaastate jooksul suutnud ilumaailmas saavutada oma niši ja sealjuures üsnagi edukaks saada. Kuidas aga uudse tehnoloogiaga küünelakiäri alguse sai ning mille poolest see teistest eristub loe järgnevalt.
Kuidas GlamLaci tootemark alguse sai? Millest tekkis vajadus?
Bränd sai alguse suurest unistusest toota number üks geellakk maailmas. Kuna tollel ajal (2011. aastal) oli LED-lambi all kivistuv küünelakk väga uudne teema, siis sai kohe selgeks, et turg oli sellist küünelakki aastaid oodanud. Tavalise küünelaki tehnoloogia põhineb õhu käes kuivamisel ehk siis atsetaadi aurustumisel kuivab küünelakk ära ning püsib olenevalt kvaliteedist ja kandja enda küüntest 3–7 päeva. Geellakk seevastu kivistub LED-lambi all ja püsib umbes 3–5 nädalat. Sellisest küünelakist olid paljud unistanud. Meie tegime selle teoks! Hakkasime maale toome USA brändi Gelish. Kuna menu oli nii suur, siis otsustasime leida sama hea toote, mida enda kaubamärgi all müüma hakata. Nii saigi kaubamärk GlamLac registreeritud ning suure otsingu tulemusena ja katsetustena hakkasime Eestis tootma geellakki. Vajamineva tehnika ja toorme tellime nii Eestist kui ka väljast sisse. Kõiki pigmente pole võimalik lähiriikidest soetada, seega tarnime viiest erinevast riigist tooret kokku.
Mitmekesi tootemark loodi?
Brändi loojad on kaks õde: Veronika Kookmaa (iluspetsialist) ja Angelika Maalmann (logistika, tarne, müük). Meeskonnana töötati välja disain, toonid, koostise pigmendid, värvigamma, tootevalik ja muu.
Milline oli teadmistebaas, et sellist suurt ettevõtmist alustada? Teadmised olid eelnevalt kogutud professionaalsel baasil küünetehniku tööd tehes ja paljudel välismessidel tehastega kontakte luues. Algselt tundus utoopilise ideena seda väiketehast käivitada, kuid põhjalikult kalkuleerides sai tehtud otsus, et tootmine tuleb just Eestis käima panna, kuna maksimaalne kvaliteedikontroll mujal puudub ning väga hea tootega mujale tehasesse minnes on varsti kogu maailm sama toodet täis.
Kui raske oli toode turule saada? Protsess, et toode turule saada, oli pikk ja vaevaline. Kui täna oleks vaja sama kadalipp läbida – no ei tea, kas tuleks samasugune otsus. Aga tehtu üle oleme uhked ja õnnelikud, et selline suur ettevõtmine lõpuks läbi sai. Protsess algas õige segu ehk toote välja arendamisega. See võttis kõige rohkem aega. Oli suur logistiline eksperiment tellida komponendid (pigmendid, pudelid, pintslid, korgid, masinad, lisatarvikud ja tooraine) üle maailma kokku, sest ei teadnud, kas kõik tooted õigeks ajaks või üldse kohale jõuavad. Kleebised olid suureks murekohaks, kuid tellime neid nüüd Eesti ühelt suurimalt ettevõttelt ja oleme kvaliteediga lõpuks rahul.
Mille poolest erineb GlamLac teistest küünetoodetele suunatud tootemarkidest? Glamlac kasutab oma toodangus kvaliteetseid ja puhastatud tooraineid, mis on kahjulike ainete vabad. Võtsime kohe prioriteediks toota võimalikult tervislikke tooteid selles tootekategoorias, mis on meie edu soosinud. GlamLaci geellakk ei lõhna nii nagu paljud teised geellakid. Glamlaci lakkides pole formaldehüüdi, tolueeni, dibutüülftalaati ja kamporit. LED-tehnoloogiat kasutades pole kahjulikku UV-kiirgust.
Mis võiks olla GlamLaci eduvõti?
Väga hea kvaliteet, suur värvivalik (umbes 350 tooni), maksimaalne püsivus, kaasaegne disain, pikk säilivusaeg.
Millised sihid on edaspidiseks?
Kasvatada jõudsalt eksporti. Oleme hetkel üheksas riigis. Samuti tuua välja ravisari naturaalsetele küüntele ja mitu uuenduslikku toodet küünetehnikutele.
Fotod: erakogu
Toimetaja: Raili Salvet
YU Magazine on ajakiri inimestest, kes inspireerivad ning suunatud lugejaskonnale, kes soovib olla inspireeritud. Väljaannet saab osta nii müügipunktidest üle Eesti, tellida postiga (üksiknumbri hind 6,50 €) või lugeda hoopis digiversioonis (üksiknumber hinnaga 1,99 €).