Noort fotograafi Sander Antoniak´i vōlub fotograafia juures protsess alates ideest tulemuseni ning kõik see, mis sellega kaasneb. Inimesed, kellega ta kokku puutub, ja mälestused, mis sellest sünnivad. Fotodega on ka hea lugu edasi anda ning pikas perspektiivis peab Sander kõige olulisemaks võimalust tehtud töid meenutada.
Kuidas sa ennast fotograafina iseloomustad? Mis on sinu signatuur?
Mulle meeldib naturaalsus ja lihtsus, kuid samas olen vägagi kriitilise pilguga. Minu signatuuriks võib kindlasti pidada mustvalgeid pilte.
Kas fotograafil on tarvis oma konkreetset signatuuri või võib pildistada mida tahes?
Kindlasti tuleb kasuks, kui on konkreetne signatuur. Eelkõige on see vajalik iseendale, see näitab teadlikumat tegutsemist. Kõigil on oma kindel signatuur, kuid alati tuleb kasuks mitmekülgsus.
Kes on sulle eduka fototuleviku mõttes eeskujuks?
Jorden Keith, Lachlan Bailey ning kindlasti homne Sander.
Mis on sinu eesmärk fotograafina ja inimesena?
Kindlasti anda endast alati 150 protsenti! Areneda paremuse poole ja õppida iga päev midagi uut.
Mida arvad reklaamfotodest? Millised reklaamfotod sinu meelest praegu töötavad? Miks?
Reklaamfotode puhul on hea see, et loeb kvaliteet, mitte kvantiteet. Töötavad fotod, mis on uuenduslikud, püüavad pilku ning edastavad sõnumit hästi, pidades silmas info hulka, mida inimene päeva jooksul läbi peab töötama.
Kas online või print? Kas praegu on veel tarvis fotograafi töid avaldada trükiajakirjas? Mida see fotograafile annab?
Mõlemat. Online kui sotsiaalmeedia annab palju võimalusi. Print on kindlasti tähtsam nii fotograafile kui ka kliendile.