Baltikumi juhtiv restoranikett McDonald’s annetas oma külastajate abiga 20 034 eurot heategevusfondile Minu Unistuste Päev, kes kingib selle abil 20 krooniliselt haigele lapsele oma isikliku unistuste päeva jagu elamusi ja rõõmu oma perede seltsis.
„Oleme väga tänulikud võimaluse eest osaleda McHappy Day heategevuskampaanias ning tutvustada seeläbi Minu Unistuste Päeva. Aitäh kõigile, kes panustasid kampaaniasse ning toetasid krooniliselt haigete laste unistuste elluviimist. Me usume, et unistus teeb imet! Positiivsed elamused, rõõm ja julgustus on need, mis aitavad neil lastel elus edasi liikuda ning nautida oma lapsepõlve,” sõnas heategevusfondi tegevjuht Kristiina Gabor-Mägi.
Kristiina Gabor-Mägi sõnul mõjutavad laste unistused ka nende vanemaid, õdesid-vendi ja sõpru. „Haige lapse eest hoolitsemine on raske kogu perele, mistõttu kaasame laste unistuste teoks tegemisse ka kõik tema lähedased. See kogemus kinnitab kõigile osalistele, kui oluline on unistada,” sõnas Gabor-Mägi.
„Laste heaolu on alati olnud meie prioriteet, millesse panustame ise ning oma külastajate abiga. Meil on ülimalt hea meel näha, et tänavune kampaania puudutas nii paljusid inimesi. Külastajad hakkasid juba kampaania esimestest päevadest alates ostma meie kampaania erikujundusega tätoveeringuid. Need kujunesid kampaanias kaasa löönud Eesti kuulsuste abiga omamoodi trendikaks moeaksessuaariks,” sõnas McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski.
McDonald’s on korraldanud laste heaoluga seotud projektidesse panustavat McHappy Day kampaaniat juba kümnendat korda. „Teadmine, et tänavuse kampaania annetuste toel viiakse ellu 20 haige lapse unistused, on parim võimalik põhjus jätkata oma missiooni ka edaspidi,” lisas Janevski.
Tänavuse McHappy Day heategevuskampaania eesmärk oli koguda annetusi heategevusfondile Minu Unistuste Päev, et viia ellu 20 krooniliselt haige lapse unistused. Novembrikuu jooksul kutsuti kõiki Tallinna, Tartu, Narva ja Pärnu McDonald’s restoranide külastajaid üles ostma spetsiaalse lustaka kujundusega tätoveeringuid, mille müügitulu annetati fondile, kes asub uuel aastal korraldama iga lapse soovide täitmiseks nende isiklikku unistuste päeva. Kampaanias lõi kaasa arvukalt kuulsusi nagu Grete Klein, Elina Born, Ženja Fokin, Helen Adamson, Grete Paia, Tuuli Rand ja teised, kes kutsusid inimesi üles toetama kampaaniat, tehes sotsiaalmeedias postitusi endast tätoveeringutega.