Kevadine ilumess Ilu Sõnum toimus tänavu juba kolmandat korda ning lisaks rikkalikule tervise- ja ilutoodetele said külalised nautida ka lõbusat ja harivat meelelahutustprogrammi. Marmin Agentuur tõi kahel päeval selleks puhuks lavale erilise ürituse – live meeste- ja naisteblogi.
Ilumessi esimesel päeval, 12. mail pühenduti meestele. Kui tavainimene mõtleb siinkohal, et kuidas mees ja ilumess kokku käivad, siis käivad ikka küll. Tänapäeval on mehed järjest iluteadlikumalt muutnud ja hakanud enda keha ja välimuse eest rohkem hoolitsema. Õhtujuht Martin Haljaste avas pikema arutelu ilu- ja moeteemadel stilist Zenja Fokini ja muusiku Daniel Leviga. Juttu tuli nii hetketrendidest kui erinevatest kehahoolitsustest. Koos tuldi järeldusele, et rõivaid ostes tuleks järjest rohkem mõelda kvaliteedile ja jälgida, kus toode tehtud on.
Publikule näidati ka selle kevade moodsamaid ja värvikaimaid Oppo meesteülikondi, mis kõige hallima hiiregi särama panevad. Zenja pidas ka oluliseks täheldada, et kui ostad kvaliteetset rõivast vm ilutoodet ning arvad, et see on liiga kallis, siis tuleks selle hind jagada optimaalse kandmisajaga.
Samuti räägti näonahast ja selle hooldusest, millele mehed tavaliselt eriti tähelepanu ei pööra. Kui aga mees peab vajalikuks autoga pesulas käimist, peaks ta ka näonaha eest hoolitsema. Nii Zenja kui Daniel tõdesid, et kui mehed tooteid prooviksid ja hea koguemuse saaksid, siis nad ka neid rohkem kasutaksid. Katsetamiseks oli publikule ette näidata ka Cutis Medicali näohoolduskreeme. Danielit pani imestama see, kui pehmeks võib näokreem ja õige näohooldus naha teha.
Iluteemadel jätkati tatoveerija Keefirivuntsi ehk Rauno Oidrami. Temale anti ilublogi jaoks varasemalt katsetada Beard Monkey tubakalõhnalist habemeõli. Suurt eripära ta selle lühikese aja jooksul ei tundnud, ent selle ebatavaline lõhn talle väga meeldis. Kui Rauno varasemalt habemehooldamise kasulikkusest ei teadnud, siis õhtujuht Martin tegi selgeks, et habeme all olev õrn näonahk vajaks tingimata hoolitsust.
Parfüümimaailmast esitleti külalistele Hugo Bossi ja Gucci menukaid uudistooteid. Raunole meeldis proovitust enim Hugo Bossi lõhnaõli.
Meeste üks olulisemaid iluteemasid oli aga juuksed. Meesteblogi viimase külalisena tuli oma kogemustest rääkima noor Suhiplaza juht Maksim Kartševski, kes sai proovida juuste viimistlustooteid. Tavaliselt kasutab ta aga kvaliteetseid Eesti tooteid.
Rauno ja Maksim katsetasid American Crew ja Mancave´i tooteid. Mõlemad jäid proovitud toodetega väga rahule ning on ka varasemalt palju taoliseid tooteid kasutanud. Samas aga kehahooldusest nii teadlikud polnud. Kui Maksim arvas, et pea- ja juustepesemiseks tuleks kasutada erinevaid tooteid, siis Rauno väga sellist praktikat kasutanud ei olnud.
Toitumisele peeti aga rohkem tähelepanu. Mõlemad nentisid, et on oluline, et toit oleks maitsev. Rauno väga toitumist ei jälgi, ent Maksim rõhub terviselikule toidulauale. Mehed said laval ka proovida tervislikku Estfiti valgurikast šokolaadi ja vaarika pudingit, mida peeti heaks tervislikuks alternatiiviks.
Meesteblogi lava kaunistas isikupärane ja oldschool E-Antiigi mööbel.
Fotod: Taaniel Malleus