MODELLIKONKURSS 2018

Modellikonkurss toob kohale sadu ja tuhandeid jälgijaid. Osaleda saab vaid 9 ettevõtet, kes oma tooteid ja teenuseid läbi meelelahutusliku vaatemängu mitmetuhandepealisele publikule esitlevad.

Konkursi idee on anda võimalus erinevate kehavormide ja suurustega tüdrukutele end modellina proovile panna. Konkursi üleskutsena jagasime sõnumit: “Ükskõik kui kurvikas, sale, blond või brünett oled. Sina oled parim kunst, mis planeet Maaga on juhtunud!“

Uus põlvkond soovib näha autentset moodi ja tahab tavapäraste modellide asemel näha reklaamikampaaniates iseennast.

Võistlus toimub avaliku rahvahääletuse põhimõttel. Modellide eesmärk on järgmisesse vooru edasipääsemiseks oma fotole maksimaalselt hääli koguda.  Võistlus koosneb üheksast voorust. Kõikide hääletajate vahel loosime iga hääletusvooru lõpus välja vahvaid auhindu!

MIKS TASUB ETTEVÕTTEL OSALEDA MODELLIKONKURSIL?

Saate vähemalt kümme kõrge kvaliteediga reklaamfotot, mis on loodud spetsiaalselt Teie ettevõtte tarbeks ja mida saate kasutada erinevates kampaaniates.

Fotosessioonil valmib professionaalne videoklipp, mida saate kasutada enda reklaamvideona. Meie loovtalendid annavad endast parima, et toota video, mis kõnetab Teie sihtgruppi.

Reklaam YU lehel, mida Modellikonkursi raames külastab vähemalt 50 000 inimest. Modellikonkurss on tänu rahva kaasamisele aktiivne ka sotsiaalmeedias.

Tehtud videot

Tehtud fotot

Erinevat lokatsiooni

Läbiviidud kampaaniat

Kuidas Modellikonkurss toimub?

Konkurss kestab kokku 9 nädalat ning igal nädalal anname ühele ettevõttele võimaluse mängida peaosa. Konkursil on fookuses ärikliendi poolt etteantud tooted või teenused, mida modellid fotodel kannavad või kasutavad. Koostame fotošuudi tarbeks kontseptsiooni ja kavandi, mis sobib ettevõtte äriliste eesmärkidega.

Meie tiimi kuuluvad andekad noored jumestajad, juuksurid, stilistid, toimetajad, stsenaristid, videograafid ja fotograafid. Üheskoos loome vähemalt 10 meeleolukat imago- või tootefotot, koostame atraktiivse reklaamvideo ning kirjutame müüki toetava artikli, mida ettevõtja saab oma turunduses edukalt kasutada.

Konkurss algab castingu`ga mille raames tulevad kokku eelnevalt võistlusele registreerinud potentsiaalsed modellid, kelledest valime välja kümme. Fotosessioonidel tehtud fotod riputame üles YU veebikeskkonna hääletuslehele.

Võistlus toimub avaliku rahvahääletuse põhimõttel, kus inimesed hääletavad oma lemmikmodellide poolt. Nädala lõpuks langeb kõige vähem hääli kogunud modell konkursist välja. Võistlus kestab seni kuni selgub võitja.

Pildistamine toimub YU Media koostööpartneri fotostuudios.

“Aitäh YU meeskonnale, et modellikonkursi näol meid nii lahedasse projekti kaasasite!”

Marilys Pruul

Turundusjuht, Põhjakeskus

“Superfun on lahedate inimestega koostööd teha. Mõnus feeling!”

Kätlin Vesi

CEO & Founder, Podium Media LTD OÜ