Kaanestaari konkurss on YU ajakirja puhul kujunenud üheks edukaimaks tegevuseks, mis toob kohale sadu ja tuhandeid lugejaid, nii meie online keskkonda kui ka kaasab paljusid ajakirja trükivalgust ootama.
Septembri lõpus korraldasime konkurssi, et leida YU talvenumbrile särav kaanestaar. Osalema ootasime tüdrukuid ja poisse alates 14. eluaastast. Casting toimus 30. septembril Tallinnas, avaras ja ülimalt hea auraga fotostuudios Stuudio 35. Neljaliikmelise žürii moodustasid ajakirja peatoimetaja Marlen Mais, kaanestaari konkursi üks fotograafidest Georg-Sander Männik, jumestustiimi juht Egle Ainumäe ning ajakirja moetoimetaja Reila Saarmäe. Otsingu tulemusena valiti võistlustulle 10 finalisti, kes kõik ihkasid YU talvenumbri kaanestaari tiitlit.
Avalik konkurss toimus rahvahääletuse põhimõttel. Finalistide eesmärk oli järgmisesse vooru edasipääsemiseks oma fotole võimalikult palju hääli koguda. Hääletada sai iga 24 tunni tagant. Põnevust lisas asjaolu, et iga hääletusvooru ajal oli finalistidele antud häältearv peidetud. See selgus alles iga hääletusperioodi lõpus. Kokku toimus ligi kahe kuu jooksul 8 fotosessiooni, mis leidsid aset erinevates lokatsioonides. Modellid said kanda Anna Verschik´i pehmeid kudumeid, esitleda Pärnu keskuse kaupluste brände, näha end Tantsustuudio Flex peotantsijate rollis, astuda raamidest välja koos The Body Shop toodetega ning sukelduda Coloraija.com värvide maailma.
Kogu konkursi ajal hääletati ühtekokku 39 045 korral. Finaali jõudnud Anette Tammik, Brandon Bogatšov ning Lota-Ann Haga kogusid oma toetajatelt aga ulmelised 8314 häält. The Body Shop premeeris kõiki kolme finalisti ahvatleva kinkekotiga. Anna Verschik valis oma lemmikuks Brandoni, kes sai kingituseks mõnusalt sooja salli. Anette osutus aga Coloraija.com lemmikuks ning tema pilt särab imagofotona värvide konsultatsiooniteemalisel veebilehel. Konkursi võitis Tartu tüdruk Lota-Ann, kes kogus oma poolehoidjatelt ühtekokku 3895 häält. Pärnu keskus valis Lota ka oma imago-girl´iks.
Konkursil osalemine andis noortele juurde palju uusi kogemusi ja hulgaliselt enesekindlust, mis lisaks kaanestaari leidmisele on ka ajakirja eesmärk.
Kuigi YU ajakiri räägib moest ning kaasaegsetest trendidest, ulatume siiski ka sügavamale tasandile. Väärtustame noori ning soovime tõsta ja toetada nende enesehinnangut ning ambitsioone. Ajakirja artiklid annavad lugejale suurema pildi maailmast ning on kergesti loetavad. Seetõttu on lugemismaterjal ideaalne neile, kes on harjunud olema maailmaga ühenduses televisiooni-, sotsiaalmeedia- või tekstisõnumite kaudu. Ajakirja lugemine aitab noortel arendada sõnavara, sest noored, kes loevad on tõenäolisemalt edukamad nii koolis kui ka tööl. Peale selle on ajakirja artiklid heaks pinnaseks alustamaks vestlust noorte ja nende vanemate vahel ning loomulikult loob ka kaanestaari konkursil osalemine võimaluse tähenduslikuks keskusteluks pereringis.
YU ajakirja talvenumber ilmub 16. detsembril. Sisu tiiser ja tellimisinfo on kättesaadav SIIN.
Täname Donna Design´i hinge puudutavate sõnumitega kalendrite eest, mis leidsid koha iga osaleja kingikotis. Aitäh CH Stuudio, Max Factor ja L´Oréal Professionnel kaunite soengute ja jumestuste eest. Täname fotograaf Katri Korbunit ja Stuudio 35, osalejaid, nende vanemaid ning loomulikult kõiki hääletajaid ja konkursile kaasaelajaid. Olete fantastilised!
Fotod: Andra Hamburg