Kaubamaja vargakindel koolikott

Kaubamaja vargakindel koolikott

UUE PÕLVKONNA TURUNDUSSÕNUMID

 

Üsna keeruline on mõelda välja haaravaid sõnumeid oma sihtgrupini jõudmiseks. Miks mitte siis lasta ettevõtte klientidel endil reklaami teha? 

YU on loonud meediaplatvormi, kus noored loovad reklaamlahendusi enda lemmikbrändidele või toodetele.

Näiteks hiljuti soovis Kaubamaja reklaami vargakindlale koolikotile. Noored esitasid kokku kuus erinevat sisuturunduslahendust. Kaubamaja valis välja idee, milleks oli teha intervjuu tuntud noorega, kes räägib enda põnevast elust ja muuhulgas ka vargakindlast koolikotist. Intervjuud saad lugeda siit: https://www.yu.ee/johandra-lisett/.

Kaubamaja sai endale ka palju ilusaid fotosid, mida näed SIIT.

Intervjuu jõudis ligi tuhande inimeseni.  

Üks noor kommenteeris lugu nõnda: “Mulle täiega meeldis see artikkel. Muidu tundus see vargakindel kott suht igav minu jaoks, aga siit artiklist vaatasin, et ikka nii ilus mõnus heleroosa ja nii sobis kuidagi täpselt selle looga .”

 

 

Kuidas asi töötab?

Väga lihtsalt!

1. Kirjelda toodet või teenust, millele reklaami vajad. 

2. Noored esitavad 2 – 5 tööpäeva jooksul ideed.

3. Vali üks või mitu sisuturunduslahendust.

4. YU produktsioon aitab vajadusel teostamisega kaasa.

5. Postitame YU veebis + jagame sotsiaalmeedias ning uudiskirjas, kus on meil ligi 10 tuhat inimest ning kirjade avamise protsent ca 30%. 

Soovid rohkem infot? Kirjuta marika@yu.ee või helista 58566702

Rahvusooper Estonia – noored teatrisse

Rahvusooper Estonia – noored teatrisse

Rahvusooper Estonia – noored teatrisse

Rahvusooperit Estonia külastasid tuntud sisuloojad. Näiteks Victoria Villig tantsis koos baleriinidega laval ja Liisa Pärnpuu käis kostüümilaenutuses endale kleiti valimas.

Oleme ausad, isegi Eesti kõige ägedamad influencerid ei leidnud ühtki põhjust, miks ei võiks järgmine kord, sõpradega kokku saades, balletti või ooperit vaatama minna.

Kampaanialehte nädalal 7114 unikaalset külastajat, kokku vaadata esimesel nädalal lehte 16056 korda.

Fotod levisid sotsiaalmeedias, sisuloojad jagasid fotosid ka enda kanalites.

Rahvusooper Estonia tegi fotodest näituse, mis oli avatud ooperimaja fuajees kümme päeva. 

Fotod avaldasime koostöös PR Fotostuudio ja Rahvusooper Estoniaga ka Solarise keskuse LED ekraanidel.

Rahva Raamat – raamatute lugemine!

Rahva Raamat – raamatute lugemine!

Rahva Raamat – õigus ennast unustada…

Hensugusta kallas piima kohvist mööda, Liisa Pärnpuu unustas ennast ööseks poodi raamatut lugema.

Kampaania tarbeks tehtud fotod riputati üles YU veebikeskkonda, kus modellide ülesandeks oli enda fotole kõige rohkem hääli koguda. Nii külastas kampaanialehte ühe nädala jooksul 10 366 unikaalset külastajat, kokku vaadata esimesel nädalal lehte 11582 korda. Leht on YU veebis üleval ning kogub järjest uusi vaatamisi.

Sotsiaalmeedias levis videoklipp, mis kogus orgaaniliselt 28 009 vaatamist. Kampaaniat jagasid sisuloojad ka oma kanalites ning kutsusid rahvast enda poolt hääletama.

CV Online – praktika

CV Online – praktika

CV Online – praktika

Eesti tuntud sisuloojad proovisid erinevaid ameteid. Näiteks Liisa Pärnpuu proovis kätt keemikuna, Victoria Villig ettekandjana.

Kampaania tarbeks tehtud fotod riputati üles YU veebikeskkonda, kus modellide ülesandeks oli enda fotole kõige rohkem hääli koguda. Kampaanialehte külastas ühe nädala jooksul 10 913 unikaalset külastajat.

CV Online sai endale kvaliteetsed fotod, mida kasutada erinevates reklaamikampaaniates:

Meeskond

Fotograaf: Eiko Lainjärv

Stilist: Karita Kärmet

Jumestus: Janeli Kuusk  ja Kärt Harolski