Tuleviku töökohad

Tuleviku töökohad

Tuleviku töökohad

Milline näeb välja töökultuur aastal 2030 ja millised oskused on töötaja puhul siis enim nõutud? Kuidas on elu ja maailm 15 aasta pärast võrreldes tänasega muutunud? Otsustasime koos CV Online´iga vaadata tulevikku ning tuvastada trende, mis muutuvad globaalsel tasandil.

Tuleviku töökohtade kampaania eesmärk oli tuua tähelepanu teemale noored & haridus. Panime üles feik tööpakkumised, kuhu inimesed said kandideerida. CV Online pani auhinnaks kõikide kandideerijate vahel välja 899 € kuupalga.

Fotosessioonil osalesid: modellid Doris, Getter, Anete Li, Pauline, Elina ja Sander, Yes Right Models modellide mänedžer Alex Castaldi, Yes Right Models Balti- ning Skandinaaviamaade esindaja Polina Rubtsova, fotograafid Anna Kuriljonok ja Anna Ivahnenko. Jumestajad Egle Ainumäe, Zoja Nova, Triinu Halliste, Triin Klaas. Juuksurid Annika Esnar, Raimo Suviste ja RandRilu salong. Kevin Murphy, Max Factor, Vero Moda, River Island, Sigrid Kuusk, Elisabetta Silvestri, Sandra Luks, Jack & Jones, Videograafid Kristjan Juusu ja Giamoco Brenna. Võimsa stilistika eest hoolitsesid EKA moestilistika eriala esimese kursuse tudengid Kadri Vahar ja Margit Malva.
Heategevuskampaania Pesaleidjale

Heategevuskampaania Pesaleidjale

Heategevuskampaania Pesaleidjale

Vaatame kõik koos korraks oma ninaesisest kaugemale ja küsime endalt: „Kus kass on?“

Kas teadsid, et Eestis hukatakse igal aastal 20 tonni üleliigseid lemmikloomi, kes varjupaikadest jäätmetena hävitamisele viiakse?

Sina saad seda numbrit vähendada. Adopteerides varjupaigast kassi või koera, vabastad tema koha sedasi järgmisele loomale, keda ei pea hukkama. Kui Sa teist lemmikut endale seltsiks juurde ei taha võtta, saad loomaomanikuna parandada olukorda ning oma loom steriliseerida. Nii ei tooda ta juurde järglasi. Isegi, kui leiad oma lemmiku järglastele uued peremehed, võtad Sa sellega võimaluse varjupaigas juba sündinud ja kodu igatsevalt loomalt.

Pühapäeval, 29.jaanuaril, korraldasime kaanestaari konkursi raames heategevusprojekti loomade varjupaigale Pesaleidja. Fotosessioon toimus Stuudio35 ruumides.  Ausalt, ega meist keegi ei teadnud mida oodata. Kogu meeskond oli põnevil ja kõigeks valmis. Kohale saabus 8 kassi, mõned neist hoiukodudest ja mõned varjupaigast. Selgus, et kiisumiisud olid pildistamisega varemgi kokku puutunud ja nii mõnigi lausa nautis rambivalgust.

Tänu T-Shirt Store kauplusteketile kandsid modellid t-särke, mis tõstatavad ühe olulise küsimuse: “Kus kass on?” Ka Sina saad aidata sel sõnumil levida. Näita, et hoolid kodutute loomade näol ühiskonna ühest kõige abitumast seltskonnast. Ostes kampaaniasärgi, aitad levitada head sõnumit ning toetad Pesaleidjat. Iga ostetud T-särgi eest annetad Pesaleidjale 10% ostusummast.

 

Vyper

Vyper

Vyper – innovaatiline treening

Kliendiks sel korral Podium Media LTD OÜ, kes toob maale innovaatilist treeningvahendit Hyperice Vyper, mida kasutavad muuhulgas ka maailma tuntud profisportlased.

Valisime koos kliendiga pildistamise lokatsiooniks Kadrioru staadioni. See sobis kõige paremini Vyperi eksponeerimiseks. Pildistamisel osales sel korral 7 modelli. Kuna Podium Media oli endale kaaspartneriks kutsunud Adidase kaubamärgi, said kõik modellid endale selga sportlikud Adidase riided. Valmisid eelnevalt kooskõlastatud meigid ja soengud ning pildistamine võis alata.

Kokku sai Podium Media LTD OÜ endale 7  professionaalset fotot, mida kasutada oma turunduses ning 6767 inimese tähelepanu YU veebikeskkonnas, olles terve nädala jagu reklaamikampaaniaga www.yu.ee avalehel.

Vyperi lugu sai koos ülelehe reklaamiga kajastatud ka Ajakirja YU suvenumbris.

Nädala jagu avalehel olnud reklaam liikus edasi YU online arhiivi, kus ta spordirubriigis tänaseni kättesaadav on. Lugu kõneleb siiani sadu ja tuhandeid külastajaid, kes YU veebikeskkonda satuvad.

Pärnu Keskuse kaanestaar

Pärnu Keskuse kaanestaar

Pärnu Keskus – kaheksa modelli

Kliendiks sel korral Pärnu Keskus. Leppisime kokku Pärnu Keskuse turundusjuht Margit Juhansooga, et kaasame pildistamisele ka keskuses esindatud valitud brändid.

Margit koostas nimekirja ja andis selle meie meeskonnale. Kontakteerusime eraldi iga kaupluse juhatajaga ja rääkisime kõigiga kontseptsiooni läbi.

Seejärel koostasime moodboardi (tujuplakati), mis koosnes ideest milline võiks välja näha reklaamfotode lõpptulemus. Välja oli toodud modellide soengu- ja meigistiil, riietus, kehaasendid ning lokatsioonide valik. Margit vaatas kontseptsiooni üle ning kinnitas projekti.

Fotošuut toimus Pärnu Keskuses koha peal. Meile eraldati ettevalmistusruum, kus stilist modellid riidesse sättis. Samas paigas sai kohendada ka modellide meiki ja soenguid. Põhimeik ja soengud tehti aga Tallinnas, meie koostööpartneri juures CH Stuudios.

Kokku sai Pärnu Keskus endale 8 professionaalset fotot. Eesmärk oli saada vähemal üks imago foto mida edaspidi Pärnu keskuse turunduses kasutada. See eesmärk sai täidetud, millele lisandus veel  6390 inimese tähelepanu YU veebikeskkonnas, olles reklaamikampaaniaga www.yu.ee avalehel nähtav terve nädala.

The Body Shop

The Body Shop

The Body Shop – emotsionaalne, ahvatlev

Kliendiks sel korral The Body Shop. Leppisime kokku, et fotošuudil osaleb 5 noort Eesti modelli, kelle eesmärk on fotodel esitleda The Body Shop jõuluhooaja tooteid. The Body Shop andis YU meeskonnale ette märksõnad, misjärel tiim moodboardi (tujuplakati) kokku pani. Tujuplakat koosnes ideest milline võiks välja näha reklaamfotode lõpptulemus. Välja oli toodud modellide soengu- ja meigistiil, riietus, kehaasendid ning rekvisiidid.

The Body Shop vaatas kontseptsiooni üle ning kinnitas projekti.

The Body Shop  sai tänu kaanestaari konkursil osalemisele, olles terve nädal YU kodulehe avalehel kokku 5473 inimese tähelepanu.

Fotošuut toimus avaras ja valgusküllases fotostuudios Stuudio 35. Eesmärgiks oli teha fotod, mida The Body Shop saab sotsiaalmeedias turunduslikel eesmärkidel jagada. Rahvusvahelisel poeketi ettevõttel ei ole puudust ilusatest piltidest, küll aga oli nende jaoks esmakordne teha fotod Eestis koos oma Eesti modellidega.

The Body Shop´i Eesti piirkonna manager Teelika Sutov jäi fotodega väga rahule. Need tulid emotsionaalsed, ahvatlevad – just sellised nagu oligi plaanitud.

YU moetoimetaja Reila Saarmäe ütleb, et õnnestunud fotošuudi määrab professionaalne meeskond. Modellid tunnistasid, et koostöö fotograafi, meikarite ning juuksuritega sujus suurepäraselt ning tunne peale pildistamist oli super, mis andis neile juurde suure pagasitäie kogemust, julgust ning enesekindlust.